iKrotoszyn.pl reklamy
iKrotoszyn.pl - reklamuj się w gazecie internetowej
iKrotoszyn.pl - reklamuj się w gazecie internetowej
iKrotoszyn.pl - reklamuj się w gazecie internetowej
iKrotoszyn.pl - reklamuj się w gazecie internetowej


Reklama - TEOMINA SPORT - SIŁOWNIA - FITNESS - CORSSFIT

Reklama: Ogrodzenia - Balustrady - Bramy - Furtki - Dekoracje : niezlymotyw.pl

Reklama - Wynajem busów i lawet - tel. +48 601-855-910
PsiaArka Krotoszyn - Szkolenie Psów



Informacja na temat możliwości reklamy w informatorze ślubnym
Informacja jak stworzyć prostą stronę www wraz z numerem kontaktowym

Autopromocja zakładki informatora ślubnego






Krotoszyn

Czym jest „fake news”?

2018-03-30 07:03:00

Zdjęcie: KBP
Krotoszyńska Biblioteka Publiczna wzięła udział w ogólnoeuropejskiej akcji „Tydzień z Internetem” organizując zajęcia dla uczniów krotoszyńskich szkół podstawowych.

Tydzień z Internetem to ogólnoeuropejska kampania koordynowana przez organizację pozarządową All.Digital. Co roku włącza się w nią kilkadziesiąt krajów. Ich mieszkańcy biorą udział w spotkaniach, seminariach czy warsztatach, dzięki którym odkrywają potencjał Internetu. Koordynatorem polskiej edycji jest Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, wspierana przez liczne grono partnerów.

 

Motywem przewodnim tegorocznej akcji było „krytyczne myślenie” – umiejętność oceny wiarygodności informacji za pomocą odpowiednich technik i aktywności umysłowych. Biblioteka przygotowała dla uczestników prezentację, dzięki której mogli dowiedzieć się jak sprawdzać wiarygodność informacji zawartych w internetowych artykułach, czym jest „fake news” oraz zobaczyć kilka iluzji optycznych. Uczniowie chętnie odpowiadali na pytania prowadzących i przedstawiali swoje sposoby na rozszyfrowywanie kłamstw w sieci.

 

Podczas każdego spotkania, uczestnicy mieli okazję rozwiązać zagadkę detektywistyczną. Za  pomocą dowodów dotyczących sprawy analizowali przyczynę i okoliczności w  jakich  zginął dziennikarz badający motyw nielegalnego składowiska odpadów. Uczniowie dokładnie i z zaangażowaniem przyglądali się poszlakom. Pod koniec zajęć łączyli wątki w celu napisania krótkiego artykułu prasowego. Pomimo posiadania tych samych dowodów każda grupa inaczej przedstawiała historię zabójstwa.

 

Łącznie w „Tygodniu z Internetem” wzięło udział 133 uczniów.

 




Fotorelacja


Źródło: KBP


Reklama - OSK AS Maria Maśniak



Reklama - EUROWARSZTAT Kaczmarek
Reklama - intermarche


sławomir Glód


Reklama internetowa w gazecie
Reklama internetowa w gazecie

Autopromocja ikrotoszyn.pl

Reklama internetowa w gazecie



LOMBARD SMOK


iKrotoszyn.pl reklamy iKrotoszyn.pl reklama w sieci gazet